Entersoft продължи през 2019 г. стабилния си ръст на приходи и печалба.

2019 г. беше положителна за Entersoft Group. Развитието е резултат от органичен растеж, поради придобиването на много нови важни клиенти във всички основни направления (ERP, CRM, WMS, електронно фактуриране, облачни услуги и др.).

Общата нетна печалба на Групата възлиза на 15,4 милиона евро, нараства приблизително с 12%, докато печалбата преди данъци се увеличава с 47% в сравнение с предходната година и възлизат на 2,9 милиона евро.

Печалбата беше намалена с еднократната сума от приблизително 0,37 милиона евро, поради излишък от обезценка на дъщерни дружества, който е изцяло усвоен от компанията майка. Значителното увеличение на рентабилността се дължи на икономиите от мащаба, които генерират ръст на приходите, но също и на добрия търговски ход на новия продукт WMS и облачните услуги, Софтуер като услуга, както и на електронното фактуриране.

В сферата на ERP, CRM и Enterprise Mobility компанията продължи да разширява пазара с нови клиенти от всякакъв мащаб (малък, среден и голям бизнес) чрез преки или непреки продажби през своите дистрибутори. Сред най-емблематичните споразумения с разпознаваеми компании и организации са договорите с Националната опера, Аудиовизуалната група, Lampsa Group (хотел Великобритания), BETA Securities, Mevaco, ПТИ кооперация PINDOS, Betty Ice (дъщерно дружество на Unilever Румъния) като както и нов голям проект с Japan Tobacco International в Румъния.

. В областта на управлението и логистиката на складовите системи (WMS), която е скорошна инвестиция, компанията увеличи пазарните си дялове, като подписа около 20 нови договора, докато стотици нови компании се присъединиха към мрежата за електронно фактуриране Retail @ Link.

През последните години групата последователно отчита двуцифрени темпове на растеж на приходи и печалба. В началото на 2020 г. Атинската фондова борса (ATHEX) одобри присъединяването на компанията към основния пазар, последвано от увеличение на капитала. Целта на мениджмънта е да използва увеличените средства за стимулиране на темповете на растеж в бъдеще чрез придобиване на по-малки компании, които ще обогатят клиентелата и решенията му.