
Проследимост на случаите на поддръжка
Проследяване на историята на всеки инцидент, за цялата верига от действия, свързани с него. Отчитане на ниво клиент и техник.
Проследяване на историята на всеки инцидент, за цялата верига от действия, свързани с него. Отчитане на ниво клиент и техник.
Процедури за възлагане на техници, актуализиран изглед на неизпълнени задачи, лесно пренасрочване на план, актуализиране на продължителността на работата, откриване на дисбаланси в разпределението на ресурсите, преразпределение.
Оптимално предложение за поръчка с алгоритми за разпределение въз основа на различни критерии за приоритизиране (напр. Клиент, регион, дата на доставка,% покритие на поръчката и т.н.). Автоматично резервиране на запасите за одобрения план за доставка.
Предложение за попълване на базата на историята на продажбите, на лимитите на запасите, на производствените поръчки или на необходимите дни за достатъчност на запасите.
Производствени поръчки въз основа на поръчки за продажба, налични наличности – недостиг, процес на запас (дни на адекватност) и др. Възможност за свободно намеса в генерирания производствен календар.
Автоматично изчисляване на недостига на суровини за изпълнение на производствения план. Генериране на поръчки за покупка на подходящи дати, за да осигурите минимално необходимото ниво на запасите.
Базирана на правила система за права на потребителски достъп до данни на ниво потребителски групи (роли) и с всякакви подробности (от цели категории данни или процеси до екрани, полета, конкретни документи, редове и т.н.)
Системата предоставя няколко инструмента за разработка за допълнително персонализиране от специализиран персонал без участието на Entersoft (екрани, отчети, графични отчети, предотвратяване на грешки на потребителите, актуализации на финансови данни, дизайн на входни екрани, действия, работни потоци, методи за търсене и навигация, напомняния и др.).
Онлайн мониторинг на бюджета за продажби, покупки, разходи и инвестиции, анализиран по дейност на бизнес единица. Изчисляване на предвиденото отклонение въз основа на годишния план.
Артикули и клиенти с максимална или най-лоша рентабилност, Сравнете брутната печалба от класове артикули, групи, региони на клиенти, бизнес единици и дейности, за месец и година.
Консолидиран изглед на счетоводния (счетоводен) и търговския баланс на търговско лице, независимо от ролята (напр. Клиент-доставчик) и на компанията от групата. Необходима информация за процеса на плащане на баланса.
Методи и инструменти за потвърждаване на счетоводното съгласуване спрямо вдлъбнатини и / или откриване на вероятни източници на несъответствия.
Статистически анализ на степента на придобиване на клиенти и степента на задържане на съществуващите клиенти. Сравнение на извънреден труд на средните резултати.
Лесно въвеждане на ключови данни за оферти и поръчки за продажба за продавача. Структурирани менюта, ясен избор, лесни движения и помощ на мобилни или таблетни устройства, без да е необходимо допълнително обучение.
Местоположения, обхванати от договорите, време за отговор, изключения, гаранции, условия, правила за ценообразуване и плащане и др.
Анализ на разходната ефективност и контрол на услугите кумулативно или от представител. Информация за броя на задачите по фаза на напредъка или по приоритет и за броя или степента на отговорите-решени проблеми.
Записване на всички подробности за търговски споразумения с доставчици, очаквани отстъпки, сравнения с действителни отстъпки и подчертаване на отклонения.
Изчисляване на оптимално преразпределение на наличния запас между магазините, като се вземат предвид максималното и минималното ниво на складовите наличности за всеки магазин, по категория артикули и приоритетът на попълването на магазините.