Benefits by department and role

Филтриране по разделение / роля 

Проследимост на случаите на поддръжка

Проследяване на историята на всеки инцидент, за цялата верига от действия, свързани с него. Отчитане на ниво клиент и техник.

#ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ
ниво: функционален

Планиране на задачи, календар, наличност, простота в заданията, разсрочване на срещи

Процедури за възлагане на техници, актуализиран изглед на неизпълнени задачи, лесно пренасрочване на план, актуализиране на продължителността на работата, откриване на дисбаланси в разпределението на ресурсите, преразпределение.

#ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ
ниво: функционален

Налично разпределение на запасите по поръчки на клиенти

Оптимално предложение за поръчка с алгоритми за разпределение въз основа на различни критерии за приоритизиране (напр. Клиент, регион, дата на доставка,% покритие на поръчката и т.н.). Автоматично резервиране на запасите за одобрения план за доставка.

#ДОСТАВКА НА ЛИНИЯ И ЛОГИСТИКА
ниво: функционален

Сценарии за попълване на запасите

Предложение за попълване на базата на историята на продажбите, на лимитите на запасите, на производствените поръчки или на необходимите дни за достатъчност на запасите.

#ДОСТАВКА НА ЛИНИЯ И ЛОГИСТИКА
ниво: функционален

MPS: Производствен график

Производствени поръчки въз основа на поръчки за продажба, налични наличности – недостиг, процес на запас (дни на адекватност) и др. Възможност за свободно намеса в генерирания производствен календар.

#ПРОИЗВОДСТВО И ПРОИЗВОДСТВО
ниво: функционален

MRP: Планиране на материални изисквания, базиран на производствен план

Автоматично изчисляване на недостига на суровини за изпълнение на производствения план. Генериране на поръчки за покупка на подходящи дати, за да осигурите минимално необходимото ниво на запасите.

#ПРОИЗВОДСТВО И ПРОИЗВОДСТВО
ниво: функционален

Привилегии на много нива за потребителски достъп

Базирана на правила система за права на потребителски достъп до данни на ниво потребителски групи (роли) и с всякакви подробности (от цели категории данни или процеси до екрани, полета, конкретни документи, редове и т.н.)

#ИНФОРМАЦИОННИ СИСТЕМИ
ниво: функционален

Възможност за разработване на допълнителна функционалност (персонализиране)

Системата предоставя няколко инструмента за разработка за допълнително персонализиране от специализиран персонал без участието на Entersoft (екрани, отчети, графични отчети, предотвратяване на грешки на потребителите, актуализации на финансови данни, дизайн на входни екрани, действия, работни потоци, методи за търсене и навигация, напомняния и др.).

#ИНФОРМАЦИОННИ СИСТЕМИ
ниво: стратегически

Онлайн преглед и прогнозиране на бюджета

Онлайн мониторинг на бюджета за продажби, покупки, разходи и инвестиции, анализиран по дейност на бизнес единица. Изчисляване на предвиденото отклонение въз основа на годишния план.

#ТОП УПРАВЛЕНИЕ
ниво: стратегически

Топ – най-лошите източници на печалба

Артикули и клиенти с максимална или най-лоша рентабилност, Сравнете брутната печалба от класове артикули, групи, региони на клиенти, бизнес единици и дейности, за месец и година.

#ТОП УПРАВЛЕНИЕ
ниво: Редовен

Консолидиран изглед на регистъра на търговските лица, независимо от ролята (клиент-доставчик)

Консолидиран изглед на счетоводния (счетоводен) и търговския баланс на търговско лице, независимо от ролята (напр. Клиент-доставчик) и на компанията от групата. Необходима информация за процеса на плащане на баланса.

#ФИНАНСОВО УПРАВЛЕНИЕ
ниво: функционален

Счетоводен процес на съгласуване

Методи и инструменти за потвърждаване на счетоводното съгласуване спрямо вдлъбнатини и / или откриване на вероятни източници на несъответствия.

#ФИНАНСОВО УПРАВЛЕНИЕ
ниво: функционален

Степен на задържане на клиентите

Статистически анализ на степента на придобиване на клиенти и степента на задържане на съществуващите клиенти. Сравнение на извънреден труд на средните резултати.

#ПРОДАЖБИ И МАРКЕТИНГ
ниво: Редовен

Поръчки онлайн продажби чрез мобилни устройства

Лесно въвеждане на ключови данни за оферти и поръчки за продажба за продавача. Структурирани менюта, ясен избор, лесни движения и помощ на мобилни или таблетни устройства, без да е необходимо допълнително обучение.

#ПРОДАЖБИ И МАРКЕТИНГ
ниво: функционален

Споразумения за ниво на обслужване

Местоположения, обхванати от договорите, време за отговор, изключения, гаранции, условия, правила за ценообразуване и плащане и др.

#ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ
ниво: функционален

Ефективност на обслужването и контрол на разходите за поддръжка

Анализ на разходната ефективност и контрол на услугите кумулативно или от представител. Информация за броя на задачите по фаза на напредъка или по приоритет и за броя или степента на отговорите-решени проблеми.

#ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ
ниво: стратегически

Мониторинг на спазването на споразуменията с доставчици – отстъпки

Записване на всички подробности за търговски споразумения с доставчици, очаквани отстъпки, сравнения с действителни отстъпки и подчертаване на отклонения.

#ДОСТАВКА НА ЛИНИЯ И ЛОГИСТИКА
ниво: Редовен

Процес на попълване на точка на продажба

Изчисляване на оптимално преразпределение на наличния запас между магазините, като се вземат предвид максималното и минималното ниво на складовите наличности за всеки магазин, по категория артикули и приоритетът на попълването на магазините.

#ДОСТАВКА НА ЛИНИЯ И ЛОГИСТИКА
ниво: функционален