Benefits by department and role

Филтриране по разделение / роля 

Автоматична корекция на количествата за потребление, въз основа на резултатите от преброяването на запасите

Автоматично разпределение на разликите в резултат на физическо преброяване на запасите в (теоретични) консумации, произведени от спецификации.

#ПРОИЗВОДСТВО И ПРОИЗВОДСТВО
ниво: функционален

Показатели за ефективност на производствения процес

Средно време за обработка на производствените поръчки, времето за доставка на продукти по поръчка на клиента, анализ на разходите за продукта и рентабилност.

#ПРОИЗВОДСТВО И ПРОИЗВОДСТВО
ниво: Редовен

Гъвкави инструменти за обмен на данни със системи на трети страни

Опростени механизми за въвеждане на данни (напр. Copy-paste), но също и сложни сценарии за обмен на данни с други приложения, базирани на стандартни и установени международни стандарти (txt, XML, Excel, достъп, OleDB връзка и др.).

#ИНФОРМАЦИОННИ СИСТЕМИ
ниво: функционален

Консолидация на ВСИЧКИ системи за управление на бизнес процеси

Всички процеси на всички отдели са проектирани според нуждите на всяка потребителска роля. Системите на трети страни са интегрирани в централната система с подходящи автоматизирани потоци от данни или са премахнати. В резултат на това разходите за управление са сведени до минимум.

#ИНФОРМАЦИОННИ СИСТЕМИ
ниво: стратегически

Какво като сценарии / въздействие върху бюджета и паричния поток

Включване на извънредни провизии за рискове, напр. лоши депозити, извънредни данъци или допълнителни приходи в съвместна прогноза с бюджета на компанията и съответно с тяхното въздействие върху прогнозирания паричен поток.

#ТОП УПРАВЛЕНИЕ
ниво: стратегически

Мониторинг и насрочване на колекции

Мониторинг на непогасени вземания. Налична е цялата необходима информация за ефективна комуникация с клиентите и планиране на плащанията им.

#ФИНАНСОВО УПРАВЛЕНИЕ
ниво: функционален

Счетоводен баланс и отчет за доходите

Конфигурируем баланс и отчет за доходите, като се използва интегриран компонент на Excel.

#ФИНАНСОВО УПРАВЛЕНИЕ
ниво: Редовен

Цикъл на изпълнение на поръчката и KPI

Типични KPI за изпълнението на процеса на продажба: средно маршрутизиране, подготовка, време за доставка и средно отклонение от договорената дата на доставка.

#ПРОДАЖБИ И МАРКЕТИНГ
ниво: Редовен

Анализ на конкуренцията

Анализ на конкуренцията, тъй като тя се улавя чрез възможности за продажби. Информация за ключови конкуренти, причини за печалба и загуба, анализ на пропуснатите приходи.

#ПРОДАЖБИ И МАРКЕТИНГ
ниво: стратегически

Планът за фактуриране на договори за подкрепа е включен в прогнозираните парични потоци

Автоматично генериране на проформа фактура за услуги, предоставяни при условията на договорите за поддръжка, които влияят върху прогнозираните приходи и парични потоци.

#ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ
ниво: Редовен

Обслужването на клиенти обработва непрекъснато съвместно до бек офиса

Необходими резервни части, поръчки, разписки, вътрешни изпращания, управление на сериен номер, фактури и разписки за предоставяните услуги.

#ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ
ниво: Редовен

Политика за контрол на запасите

Бизнес правила за контрол на запасите напр. онлайн проверка на наличностите по време на поръчка за продажба, правила за доставка на партиди, политика за изтегляне на артикули). Защита срещу неправилни движения.

#ДОСТАВКА НА ЛИНИЯ И ЛОГИСТИКА
ниво: Редовен

Инфраструктура за прилагане на всяка схема на търговска верига

Комуникационни модели, приспособими към бизнес топологията и структурата на търговската верига (частни магазини и франчайзополучатели). Възможност за автономна работа и периодична синхронизация на централата на магазина.

#ИНФОРМАЦИОННИ СИСТЕМИ
ниво: Редовен

Статистика за продажбите на дребно “кошница”

Онлайн наблюдение на ежедневната дейност на магазина. Статистика на магазините (оборот, обем на продажбите) на час. Търговски KPI на дребно въз основа на посещаващия трафик или метеорологичните условия.

#ПРОДАЖБИ И МАРКЕТИНГ
ниво: стратегически

Кредитен анализ на клиентите

KPI за времето за изплащане и забавените плащания, рейтинг на клиентите в съответствие със спазването на сетълмента на плащанията, фактор за надеждност на клиентите.

#ТОП УПРАВЛЕНИЕ
ниво: Редовен

Анализ на маржа на брутната печалба

Произход и вариация на брутната печалба във времето в сравнение с вариацията на приходите. Рентабилност за поръчка, за партида, за конкретни артикули на доставчика и т.н.

#ТОП УПРАВЛЕНИЕ
ниво: Редовен

Разходи за съставяне на бюджет и онлайн наблюдение

Създавайте бюджети, като използвате правила за дефиниране и разпределение отгоре надолу, за всяка йерархия на разходните центрове – първични и алтернативни сценарии – Онлайн преглед – Превишаване на бюджета.

#ФИНАНСОВО УПРАВЛЕНИЕ
ниво: стратегически

Съмнителни дългове

Клиенти с изтекъл срок на валидност, клиенти с многократни замествания на чекове, клиенти с дългове над N месеца и др. – Откриване, предупреждение, оценка и картографиране на строги кредитни политики.

#ФИНАНСОВО УПРАВЛЕНИЕ
ниво: стратегически