Автоматично разпределение на разликите в резултат на физическо преброяване на запасите в (теоретични) консумации, произведени от спецификации.
#ПРОИЗВОДСТВО И ПРОИЗВОДСТВО
ниво: функционален
Средно време за обработка на производствените поръчки, времето за доставка на продукти по поръчка на клиента, анализ на разходите за продукта и рентабилност.
#ПРОИЗВОДСТВО И ПРОИЗВОДСТВО
ниво: Редовен
Опростени механизми за въвеждане на данни (напр. Copy-paste), но също и сложни сценарии за обмен на данни с други приложения, базирани на стандартни и установени международни стандарти (txt, XML, Excel, достъп, OleDB връзка и др.).
#ИНФОРМАЦИОННИ СИСТЕМИ
ниво: функционален
Всички процеси на всички отдели са проектирани според нуждите на всяка потребителска роля. Системите на трети страни са интегрирани в централната система с подходящи автоматизирани потоци от данни или са премахнати. В резултат на това разходите за управление са сведени до минимум.
#ИНФОРМАЦИОННИ СИСТЕМИ
ниво: стратегически
Включване на извънредни провизии за рискове, напр. лоши депозити, извънредни данъци или допълнителни приходи в съвместна прогноза с бюджета на компанията и съответно с тяхното въздействие върху прогнозирания паричен поток.
#ТОП УПРАВЛЕНИЕ
ниво: стратегически
Мониторинг на непогасени вземания. Налична е цялата необходима информация за ефективна комуникация с клиентите и планиране на плащанията им.
#ФИНАНСОВО УПРАВЛЕНИЕ
ниво: функционален
Конфигурируем баланс и отчет за доходите, като се използва интегриран компонент на Excel.
#ФИНАНСОВО УПРАВЛЕНИЕ
ниво: Редовен
Типични KPI за изпълнението на процеса на продажба: средно маршрутизиране, подготовка, време за доставка и средно отклонение от договорената дата на доставка.
#ПРОДАЖБИ И МАРКЕТИНГ
ниво: Редовен
Анализ на конкуренцията, тъй като тя се улавя чрез възможности за продажби. Информация за ключови конкуренти, причини за печалба и загуба, анализ на пропуснатите приходи.
#ПРОДАЖБИ И МАРКЕТИНГ
ниво: стратегически
Автоматично генериране на проформа фактура за услуги, предоставяни при условията на договорите за поддръжка, които влияят върху прогнозираните приходи и парични потоци.
#ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ
ниво: Редовен
Необходими резервни части, поръчки, разписки, вътрешни изпращания, управление на сериен номер, фактури и разписки за предоставяните услуги.
#ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ
ниво: Редовен
Бизнес правила за контрол на запасите напр. онлайн проверка на наличностите по време на поръчка за продажба, правила за доставка на партиди, политика за изтегляне на артикули). Защита срещу неправилни движения.
#ДОСТАВКА НА ЛИНИЯ И ЛОГИСТИКА
ниво: Редовен
Комуникационни модели, приспособими към бизнес топологията и структурата на търговската верига (частни магазини и франчайзополучатели). Възможност за автономна работа и периодична синхронизация на централата на магазина.
#ИНФОРМАЦИОННИ СИСТЕМИ
ниво: Редовен
Онлайн наблюдение на ежедневната дейност на магазина. Статистика на магазините (оборот, обем на продажбите) на час. Търговски KPI на дребно въз основа на посещаващия трафик или метеорологичните условия.
#ПРОДАЖБИ И МАРКЕТИНГ
ниво: стратегически
KPI за времето за изплащане и забавените плащания, рейтинг на клиентите в съответствие със спазването на сетълмента на плащанията, фактор за надеждност на клиентите.
#ТОП УПРАВЛЕНИЕ
ниво: Редовен
Произход и вариация на брутната печалба във времето в сравнение с вариацията на приходите. Рентабилност за поръчка, за партида, за конкретни артикули на доставчика и т.н.
#ТОП УПРАВЛЕНИЕ
ниво: Редовен
Създавайте бюджети, като използвате правила за дефиниране и разпределение отгоре надолу, за всяка йерархия на разходните центрове – първични и алтернативни сценарии – Онлайн преглед – Превишаване на бюджета.
#ФИНАНСОВО УПРАВЛЕНИЕ
ниво: стратегически
Клиенти с изтекъл срок на валидност, клиенти с многократни замествания на чекове, клиенти с дългове над N месеца и др. – Откриване, предупреждение, оценка и картографиране на строги кредитни политики.
#ФИНАНСОВО УПРАВЛЕНИЕ
ниво: стратегически