Инструменти за компилация за бюджети за продажби по измерения за групиране на клиенти или артикули, за продавач, точка на продажба и други корпоративни измерения. Онлайн наблюдение на изпълнението на бюджета.
#ПРОДАЖБИ И МАРКЕТИНГ
ниво: стратегически
Обосновка на всички отстъпки, дадени на клиентите – анализ на отстъпки на ниво фактура и отстъпки за обем със задна дата. Оценка на клиентите, базирана на средни скали с процент на отстъпка.
#ПРОДАЖБИ И МАРКЕТИНГ
ниво: Редовен
Дизайн – прилагайте процеси на кредитен контрол, базирани на историята на клиента и нивото на надеждност. Многостепенен контрол и ограничения за защита на компанията от рискови транзакции. Процес на одобрение за превишаване на кредитните лимити.
#ФИНАНСОВО УПРАВЛЕНИЕ
ниво: Редовен
Гъвкави сценарии за прилагане на политика за лоялност (напр. Стойностна скала, комбинация от артикули). Видимост на бонус точките на клиентите от всеки магазин на търговска верига.
#ПРОДАЖБИ И МАРКЕТИНГ
ниво: стратегически
Анализ на финансовото поведение на клиента – Изчисляване на лихви със забавени плащания – възможност за автоматично начисляване на лихва.
#ФИНАНСОВО УПРАВЛЕНИЕ
ниво: стратегически
Анализ на цикъла на продажбите за спечелени и загубени възможности за продажби, среден цикъл на продажби на ниво стойност, на бизнес единица, на представител. Вариации на продажбения цикъл за фаза.
#ПРОДАЖБИ И МАРКЕТИНГ
ниво: Редовен