CRM

CRM сертифицира успешно преминалите обучение за CRM функционалности и параметризация, свързани с продажби, маркетинг, обслужване на клиенти и договорни нива поддръжка (SLA) в един бизнес. Обучението за ES Foundation се смята за предпоставка.

Ден I

  • Дефиниции – Функционалност Ι
  • CRM – Полета на функционалност
  • Главни свойства, като Управление на контакти
  • Работни процеси, календари, комуникация, Knowledge Base
  • Интегрирана комуникация чрез email, Outlook, CTI, Fax, SMS
  • Процеси Ι: Sales Force Automation (SFA)
  • Процеси ΙΙ: Маркетинг

 

Ден II

  • Функционалност ΙΙ – Параметризация – Практическо обучение
  • Процеси ΙΙΙ: Услуги & SLA
  • Процеси IV: Абонаменти
  • Данни за параметризация
  • Структура на база данни
  • Методи и стъпки за внедряване
  • Практическо обучение и упражнения