СЧЕТОВОДСТВО
Финтех, банкови транзакции, дълготрайни активи, електронни книги myDATA, електронно фактуриранеОТВАРЯНЕ НА СМЕТКИ И КРЕДИТЕН КОНТРОЛ
Организиране и планиране на колекции, Кредитен контролПРОЕКТИ И ДОГОВОРИ
Управление на проектиРАЗХОДИ И РАЗХОДНИ ЦЕНТРОВЕ
Разход по дейност, разпределение на разходите, анализ на оперативните разходиБЮДЖЕТИРАНЕ И ПАРИЧЕН ПОТОК
Инструменти за динамично бюджетиране и автоматизиран паричен поток от множество източнициФИНАНСОВА ОТЧЕТНОСТ
Анализ на приходите и разходите, KPI за ликвидност, капиталова структура, рентабилност и др.Карта на задачите на финансовия отдел
СЧЕТОВОДСТВО
ФИНАНСОВО УПРАВЛЕНИЕ
Дневни задачи
- Въвеждане на разходи
- Фактуриране на клиенти
- Контакт с клиенти за събиране на вземанията
- Контакт с банка
- Месечна ведомост
- Данъчни плащания
Приключвателни периоди и изготвяне на салда
- Отчитане на ДДС – декларация по ДДС
- Засичане на салдата с клиенти и доставчици
- Планиране на плащанията на доставчика
- Счетоводни отчети - Месечни салда
Организиране и контролиране
- Кредитен контрол
- Следене на разходните центрове
- Одобрения за плащане
- Мониторинг на договорите
- Баланс и резултати
Прогнозиране и планиране
- Показатели на KPI
- Анализ на рентабилността
- Прогноза на паричния поток
- Бюджетиране и преглед
- Организация на процесите
Счетоводно и данъчно управление

Financial Technologies са технологии за автоматизиране на бизнес процеси, свързани с финансите.
ERP като банков касиер - онлайн плащания, онлайн извлечения, експортиране на данни, импортиране (избягвайте въвеждане на записи)
Интеграция без данъци - Интеграция с доставчици на възстановяване на данъци върху транзакциите за глобални купувачи
Обработка на кредитни карти - Автоматично одобрение на транзакции с кредитни карти - Автоматично изчистване
Интеграция на куриер - Управление на доставката, доставки, PoD, наложен платеж, проследимост
Mobile xVan & FlyPos - използване на кредитни карти за продажби на място с приложението xVan
Онлайн директно плащане към банката
Автоматични групови плащания от списък с одобрени платежни нареждания
Импортни транзакции – разпознати и импортирани без повторно въвеждане
Информация – Банкови извлечения
Придобиване
Амортизация
|
Промени
|
Цялостно решение за актуализиране на платформата „myDATA” на данъчните власти.
- Функционалност на подателя
- Функционалност на приемника
- Компенсиращи вписвания
- Групова обработка на записи
- Алгоритъм за автоматично съпоставяне и характеризиране на обобщените записи
- Автоматизация - сигурност - проверка на несъответствия
- Автоматизирана доставка на документи
- Безопасно електронно архивиране
- Доказателство за доставка и разчитане на изпратените документи
- Актуализация на електронни книги (платформа „myDATA“)
- Данъчни стимули и инвестиционни облекчения
Отваряне на сметки и кредитен контрол
Организиране и планиране на вземанията
- Формулиране и провеждане на кредитна политика
- Отделяне на счетоводството от вземанията
- Изпращане на автоматизирани имейли, SMS и писма за споразумение за баланс
- Напомнящи писма за просрочени салда с различни нива на тежест
- Създаване на периодичен комуникационен план за събиране на вземания с подходящо приоритизиране
- Лесно записване на данни за контакт от назначените ръководители
- Проверка, на плащания, обещания за плащане, неизпълнения, планиране на бъдещи комуникации
- Записване на жалби и разпространение в целия бизнес на картината на случаите на клиенти
- Инструменти за анализ и наблюдение на ефективността на събиранията (коефициенти на погасяване, цели за събиране, брой/продължителност на обажданията и др.)
Кредитен контрол
Оценка на клиентите
- Оценка на кредитното поведение въз основа на финансови KPI
- ABC анализ
- ICAP рейтинг, базиран на общите пазарни/отраслови данни
Примери за кредитен контрол
- Кредитни лимити - Динамичен плъзгащ се таван - Риск
- Максимална сума на поръчката
- Дни на забава за плащане
Видове на контрол
- Онлайн
- Дистанционно
- Нива на количество за роля, напр. До Χ сума при финансов директор
- При поръчка на място (мобилен SFA)
- Чрез уеб приложение (Entersoft Request-For-Approval)
Проекти и договори

Информация
01
- Събиране на данни от всички части на проекта
- Онлайн актуализации
- Проект P&L
- Събиране на данни в дълбочина

Проектиране
02
- Изследвания
- Дефиниране на задача
- Планиране на ресурсите
- Бюджет

Изпълнение на проекта
03
- Планиране и възлагане на задачи
- Изпълнение на задача

Фактуриране за оценка
04
- Отчетено време
- Разходи на трети страни
- Автоматизирано фактуриране на услугите


Разходи и разходни центрове
-
Изчисление на база дейности (ABC) за дейности, продукти, канали за дистрибуция, клиенти
-
Листове за разпределение с %, тежести или динамични критерии (например разпределение на административните разходи на клонове, въз основа на техния принос към оборота!)
-
Онлайн или ретроактивно разпределение с възможност за идентифициране на разходни центрове по „разходен ред“
-
Проучване на произхода на разходите
-
Бюджетиране по разходен център и ранен контрол на преразходите
-
Готови P&L

Бюджетиране
Мониторинг на бюджета на всички отдели в системата с набор от инструменти за лесно компилиране (исторически данни, групово прилагане на аритметични операции, прехвърляне в excel и др.) и автоматизирано, готово за използване отчитане на напредъка в изпълнението на бюджета в кубчета и табла за управление.
Разходен бюджет
Бюджет за закупуване
Бюджет за амортизация
Производствен бюджет
P&L бюджет
Цели за продажби

- Мониторинг на изпълнението на бюджета онлайн / в реално време
- Навременен контрол на точките на забавяне на приходите и превишаване на разходите
- Навременно прогнозиране на бъдещи проблеми с ликвидността
- Прогноза за производствените разходи и рентабилността на продуктите
- Мерки (КАКВО се наблюдава) и размери (ПО КАКВО се наблюдава)
- Потребителски права, проверки, одобрения, история на промените, области на отговорност
- Модели за календаризация, напр. въз основа на сезонността на артикула
- Настройка отгоре надолу, с разпределение на сумите по измерения (по ниво)
- Започвайки от суми от предходни години (+/-)
- Интеграция с Microsoft Excel (копиране, редактиране, поставяне)

Паричен поток
Системата създава картината на паричния поток онлайн по автоматизиран начин, използвайки методите на плащане и всички прогнозни данни за погасяване във всяка подсистема и я интегрира.
- Действителни парични наличности (използвайки също „valeur“)
- Очаквани изплащания на фактури и ценни книжа на база падежа им
- Очакваните парични потоци въз основа на търговски споразумения (кредит за оборот и др.)
- Планираните входящи и изходящи потоци въз основа на очакваното обслужване на открити поръчки за покупка и продажба и договореното в тях сетълмент
- Данъчната декларация и/или прогнозите за възстановяване на данъци
- Приблизителното превръщане в бъдещи парични средства на предвидените в бюджета приходи и разходи
- Възможното възникване на извънредни събития (сценарии риск-възможност)
Системата представя всичко това в 4 отделни колони (въз основа на „сигурност“) и предоставя разбивка за обосновка/анализ на произхода на сумите. В същото време позволява с прости критерии динамична промяна на изобразяването на групи и очаквани суми за ликвидност по: Банка, Договор, Проект, Клон, Разходен център, Период от време (ден, седмица, на 2 седмици, месец).

Финансови отчети
Финансови отчети чрез Excel

KPI за ликвидност

Анализ на приходите и разходите


с подробния доклад за сертифициране на Entersoft Business Suite
Entersoft Business Suite ERP, ERP за производство в смесен режим завърши програмата за сертифициране на технологичните центрове за оценка (TEC), водещ световен онлайн доставчик на инструменти за избор на софтуер, услуги и изследователски материали, които помагат на предприятията да оценят и изберат най-добрия корпоративен софтуер за техните нужди .
Entersoft е един от малкото доставчици на бизнес софтуер в Централна и Източна Европа, чиито софтуер е сертифициран от TEC. Entersoft Business Suite ERP доказа, че се конкурира динамично на глобалния пазар на бизнес софтуер, което дава възможност за разширяването му в повече страни.