Управление на маркетинга


КЛИЕНТСКА СЕГМЕНТАЦИЯ
Дизайнер за сегментиране на крайни потребители, ΑΒC анализ, RFM анализ

Повече..

КАМПАНИИ
Носители, Типове, Поща, SMS, Списъци, Организиране на индивидуални задачи, Анализ на отговора на кампанията

Повече...

БЮЛЕТИНИ
Вграден HTML редактор, поддръжка на доставчици на Moosend & Mailchimp, сравнителен анализ на взаимовръзката

Повече...

СЪБИТИЯ
Списък с покани, участия и регистрации, разходи и очаквани приходи

Повече...

КЛИЕНТСКА ЛОЯЛНОСТ

Гъвкав дизайн на схема за лоялност, вътрешнофирмена операция (франчайзополучатели), обратно изкупуване по много начини

Повече...

ВЪПРОСНИЦИ И АНКЕТИ

Планове за промоция на дребно, анализ на резултатите, анализ на конкуренцията, уеб-базирани въпросници / проучвания

Повече...

Сегментиране на клиентите

  • Интуитивен графичен интерфейс (плъзгане и пускане)
  • Сегментиране с неограничени статични критерии (напр. Географски, демографски, отговори от проучването) или динамични критерии (напр. Оборот, честота на пазаруване, микс от продукти, брой обаждания и др.)
  • Тавани за разделяне на "сегменти" за всеки резултат - сценарий
  • Techniques Вградени техники за групиране на извличане на данни (ABC класификация, RFM анализ)
  • Автоматично генериране на списъци за маркетингови действия
Най-добре насочени действия по група клиенти (сегмент)
По-задълбочено разбиране на предпочитанията и нуждите на клиентите
По-ефективно разпределение на продажбите и маркетинговите ресурси
Увеличете кръстосаните продажби

Кампании

  Организация

  • Масивно създаване на кампании (DM)
  • Регистрация на данните за кампанията
  • Създаване на списък с клиенти

  Обективен

  • Бюджет на приходите
  • Бюджет на разходите
  • Изчисляване на равнището на равномерна реакция

  Справка данни

  • Износ на списък с клиенти
  • Внос-изчисление на отговорите
  • Оценка на възвръщаемостта на инвестициите и отговорите

  Оценяване

  • KPI на кампанията
  • Сравнете кампаниите
  • Ефективност на кампанията

CTI интеграция

  • Взаимовръзка с TAPI v 2.0 0 или по-нови протоколи за телефонни центрове. Възможност за записване на разговори.
  • Интерфейс, интегриран в Entersoft CRM. Започнете телефонно обаждане от съществуващ CRM контакт или Ad-hoc.
  • Примери за сценарии за използване на CRM и кол център:

- Телепродаж - Телемаркетинг: Възможност за автоматично котиране

- Маркетингови проучвания

- Help Desk: Мониторинг на искания, жалби. Възможност за създаване на следващо действие и директно задание.

SMS шлюз

  • SMS или MMS с информация за продукти, оферти и отстъпки
  • Автоматично известяване в зависимост от състоянието на задача (напр. „Вашата поръчка №: 1Z67110-900 е завършена“)
  • SMS кампании
  • Поддръжка на всички известни доставчици

Бюлетини

Създаване и обработка на бюлетини в приложението.

 

Поддръжка (извън кутията) на доставчиците на електронна поща MailChimp & Moosend.

 

Вграден HTML редактор:

  • Възможност за редактиране на HTML страници
  • Пълна лента с инструменти за форматиране (промяна на шрифт, цвят и др., Добавяне на връзки, видеоклипове и снимки)

Събития

Организация
Бюджетиране
Участия
Поводи (възможности за продажба)
Печалба и възвръщаемост на инвестициите

Клиентска лоялност

ОРГАНИЗИРАЙТЕ ДАННИ
Демографски данни Търсене по множество критерии (карта, име, телефон и т.н.)
ПРАВИЛА ЗА НАГРАДИ
Силно гъвкава система за описание на политиката за лоялност
ПРОМОЦИИ ЗА ЧЛЕНОВЕ НА КЛУБ
Привилегировани предложения за продукти Специални кампании с новини и промоции за членове (SMS, имейл, телефон и др.)
ДОКЛАДИ ЗА ЛОЯЛНОСТ
Анализ на продажбите за активност на членовете Предпочитания на членовете към продукти и марки

Въпросници и анкети

Лесен дизайн на въпросник с различни видове отговори, падащи списъци и др.

Разгледайте клиентите на конкретен отговор. Създаване на списък с клиенти за по-нататъшно използване.

Автоматизирано създаване на табло за анализ на отговора въз основа на неговата структура.